Thursday, November 13, 2014

Sanah Helwah Mak

assalamualaikum,
xpernah ada lagi entry untuk mak mertua aku..
so sempena birthday dia aku cerita skit la moment aku dgn dia..
*banyak gambar aku sebelum jadi menantu dgn mak tapi aku xbertudung jadi aku x upload la eh

Mak dari sebelum menjadi mak mertua lagi kami dah jadi bff..
Mak pernah share air mata dengan Nadiya sebelum jadi menantu
Mak pernah kata sebelum Nadiya jadi menantu mak dulu, "kau lah menantu den selamonyo" 
mak siap cakap lagi kalau Along xmau kat Nadiya mak nak suh kawen dengan anak sedara dia...malu weyh (tutup cerita)  >laki aku marah bila tau citer nih haha<
Bila Nadiya dah jadi menantu..
Mak xda pon letak syarat bila ada dalam umah mak
Kadang2 Nadiya terbabas tido, mak x sound2 pun
Mak xpernah bising kalau Nadiya x tolong Mak kat dapur
Mak x marah kalau Nadiya x pandai masak n x masak bila ada kat umah Mak, lagi mak ajar ada laa
Kita selalu gosip kan Mak? hehe

sempena Hari Lahir Mak yg ke 60 tahun, Nadiya doakan semoga Mak di bawah lindungan dan RahmatNya, di kurniakan kesihatan yang baik, tabah dalam menempuh kehidupan, bahagia, ceria selalu..

Mak ni superwomen, x berenti buat kerja..kalau xjaga budak2 kat umah tu ..p kebun tolong ayah motong..balik masak lagi kat umah..


birthday cake ke 60 tahun

sory mak terpaksa kaler2, sebab ramai orang nak baca entry nih eh ye ke? ..nanti kita sambut lain pakai baju proper ye..
kata surprise..nasib mak x bekomban

No comments:

Post a Comment