Sunday, November 30, 2014

#stickypost Contest Together Till Jannah


Sempena 3rd year anniversary saya dan suami, birthday suami ,anniversary perkenalan kami 10..triple celebration..Alhamdulillah takabarallah.. Saya nk jemput kwn2 share ur moment dgn hubby berpegangan tangan..(cth sy ada dlm ig sy) gmbar tangan sahaja beserta nama dan caption jiwang.



Kalau guna fb boleh inbox saya..kalau ada no fon sy boleh wassap, kalau guna ig boleh tag nama saya @rasnadiya dan jgn lupa 'Hash tag'



Tarikh penyertaan sehingga 22/11/2014       30/11/2014

Setiap penyertaan ada hadiah tau..
Apa hadiahnya? Masih dlm perbincangan dengan suami.. Harap sgt uols semua sporting.

Sy akan muat penyertaan semua dlm entry kt blog saya
rasnadiya.blogspot.com 






setelah perbincangan ... yeah ini adalah cute gift / lovely gift untuk setiap penyertaan

suami cakap kalau ada sambutan kita suh orang vote n bagi hadiah yang menarik lagi..
tu pun kalau ada sambutan laa hahaha



No comments:

Post a Comment