Wednesday, November 19, 2014

mandikan anak bulus

hai korang..haha

ni la keja amal aku kat umah mama aku ni..ketika aku cuti n aku rajin
cucu bulus dia..dah lama xbesiram..hari ni operasi besar2an..basuh sangkar, tukar litter n mandikan diorang..
lepas tu mandi bagi diorang sun bathing plak..
cepat je bulu kering..diorang xminat jilat2 badan sangat..pemalas
diorang ni indoor cat..xpernah laa kuar dari pagar umah tu..
jadi diorang bebas dari memakan tikus hehe..
dan diorang bersih laa..ye kot..haha..
anak bulus yang ada kat umah mama ada 4 ekor (2 ekor anak mumui, sekor cucu mui n 1 kucing sesat? yang skg ni baby2 kt umah tu datang umah masa ujan time deepavali jadi nama dia Arjun Rampal.
malas nk cerita pasal diorang ni..sebab terlalu banyak cerita, jadinya aku sajikan 2 keping gambar sajo ..deh

ni nama krimer, sejak ada ank sedara kami panggil dia MakTeh (mace2), dia mcm tombaoy skit..sangkar tu kalau x mangga dia siap bleh buka tau...tapi dia xkuar umah,,dia main2 kat porch je..

acara sun bathing plak..yg oren puteh si jantan kebret nama latte..and ank sedara putih itam belah kanan. ank sedara ke anak dia ke aku pon xpasti sebab depa sumbang mahram tanpa pengetahuan pihak agama kami.
haa yg kecik tu nama arjun,xnmpak kot rupa paras dia..hehe next time laa ai belanja pic hero cilik bollywood tu deh

No comments:

Post a Comment