Friday, March 18, 2011

poya2 @ penang

misi mencari air sarbat n taukua rendang



haa ni tanda harga tp agak susah nk membaca sebab photographer ni senget + sengal hahhaa
syera ke nawer yg tangkap aku tak pasan hahhaa

apa2 pon tetap bergambar dulu..hahhahaa
::nmpk tak muka aku berseri ceria bila dpt jmpa mamak sarbat nih hahhahhaa::

jibah terpegun teguk org amik order

haa ni rendang tokua (tauhu) sangat sedap lembut mkn pns2...mamak ni adun tepung dlm pasu tu...

haa ni bila dah sudah ada coq udang n tokua

YA ALLAH ini la air feberet aku...lepas rindu aku minum air sarbat ni siap tapau wak balik kl lagi..hehhee


oh ok...ini plak misi mencari mee goreng mamak.....
tp memandangkan cuaca yg sangat cantik langit biru air laut pon membiru..apa lagi posing laa



 ingat nk beli kat dgn umah jer..tp kazen aku Ernie ckp "meh kita rasa mee pata", serius aku tak penah la rasa seumur hidup aku kat penang nih...baru muncul ker..tapi sebenarnya dah lama dah..hahhha
makan mee + cocunut shake perghhh tengah panas2 ni memang sedap...yummiee

 ni aksi mengada nawer

rindu plak nk naik bukit bendera..skang ni ketapi dia dah laju tak macaam dulu..tekemut2...lani bedesup poi eh...hehhee tak de laa laju la juga...hehhhe
jadi tak naik pon tak pe lepas rindu di entrance pon ok dah...

No comments:

Post a Comment