Thursday, March 10, 2011

mohd azarul affendi

haa ni plak bakal ank buah aku, anak adik En Ayui laa..
dia ni dah rapat sangat dgn aku, mau tak nyer..dok jumpa je lately ni....
dia ni baru umur 5 tahun..skolah tadika abim..mak ai..pandai membaca..pelat jarang2 kedengaran, tapi paling best bila dia cakap negeri sembilan
antara ayat yg dia cakap smpai arini kalu aku tingat mesti tgelak sorang2 n sering jadi sebutan bila bersembang dgn En Ayui...
"pada suatu ari yg indah, En Ayui ni baik hati tukar kat tyre n masukkan sport rim kat baby boy aku (savvy) , En Ayui ni juga pasang tabung n tukar ekzos savvy, bunyi agak perang..tapi perang perang manja..hahhhaa
sesampai je aku kat umah adik En AYui kat Batang Benar..fendi berlari keluar n cakap..
fendi: maklong tukar ekzos ko?
aku: tak de laa
fendi: bunyi cam kuek yo??
aku: tak caya..adik p la tgk kat belakang keta maklong
fendi: makkk aiii boshar ashap eh"

hahhaaa bantai gelak..kita orng yg dengar nih....banyak aku nk citer pasal dak fendi ni..nanti aku citer...ek..bila semua gmbar2 dia aku dh upload aku update entri fendi ni lagi...


No comments:

Post a Comment