Tuesday, December 2, 2014

sheila on 7

haa dah kenapa dengan sheila on 7?

bukan..mcm ni..eh apa ni..nak cerita ke xmau cerita...
dulu aku ada le kawan yang macam duta so7 ni
di ore klate....xmola citer pasal dia..
hanya kenangan silam...dia pon dah kawen n aku pun dah kawen..( mampus kalau laki aku baca nih)
 xda cenggini..tetiba teringin nak dengar lagu so7 nih nak download ..ampun la eh..sebab hp dh full of memory. (upgrade la dey)..
jadi aku p la kat soundcloud.com
so kat situ search je lagu apa yang korang nak dengar, ikut nasib juga. kalau ada orang upload ada la lagu korang nak tu adala..try deh..!!!

so nak jadikan cerita..aku search la lagu so7 nih...adaaaa..
takde la semua lagu dia aku minat...ada beberapa lagu la yang bermakna..

ni haa dulu2 laa kan..masa aku merajuk lagu dan tu dia tukar jadi nad..(mampuih abg jem humban pc ni kang..kok dio baco)

ok la korang nanti korang leh p kat soundcloud.com eh, try play playlist aku..baru ada 30 lagu jer

meh kita up lirik tunjukkan padaku by so7



Tenangkan resahku saat langkahku terasa berat

Teduhkan jiwaku saat matahari bersinar terlalu pijar
Kerana dirimu satu-satu yang kuandalkan
Saat diriku tak mampu berdiri di sini sendiri
Ceritakan Sayang
Hari-hari yang telah kau lalui
Katakanlah Sayang
Semua hal yang kau benci dari diriku
Cobalah Cobalah
'Tuk mengerti keadaan ini
Aku rapuh saat kau tinggalkan
Tunjukkan padaku
Kau selalu mencintaiku
Jadilah pelindung bagi sayapku
Aku berjanji Aku berjanji
Selalu menemani langkahmu
Dalam setiap helai nafasmu
Bangunkan tidurku
Bila kau terjaga lebih dulu
Dan bertegaslah sayang kita isi makna
Indahnya hari ini 


tengok la lirik dia..sangatla bermakna..kemain aih..

ok bye

No comments:

Post a Comment