Sunday, December 14, 2014

apa salahnya...

hah...dah kenapa tu tajuk cenggitu...
haha kaget x?
korang tau kan aku masih belum ada rezeki untuk dapat zuriat..
korang tau kan aku ada 2 orang anak tiri yang sangat baik dengan aku dan terbaik bagi aku..
---->emo emo

bila dengar perkhabaran gembira kawan2, adik2 ipar, biras2, teman2 dan mereka yang terdekat dengan aku ni mengenai kehadiran "orang baru"...BOHONG aku x jeles...
tapi ALHAMDULILLAH sebab aku tau kenapa dan mengapa cuma bila masa yang akan tiba tu je aku tak tau lagi..

Aku bersyukur sebab Allah bagi aku share kasih sayang aku pada anak2 syurga dari zuriat hambaNya yang lain..
contoh anak2 saudara aku, anak2 kawan aku..

Alhamdulilllah Alhamdulilllah Alhamdulilllah

haa ni nak cerita kat hangpa......................

baru ni.. my colleague Sha, xda pengasuh..dia minta tolong aku jagakan anak2 dia...
dia kerja petang and aku offday...
aku tak pikir panjang terus kata ya...
Sha ada 3 puteri..Ain, Seera n Yasmin
1st time ni jumpa diorang ni..tapi dah mcm pernah jumpa sebelum ni...mesranya depa ni..

ambil diorang kat opis..then p Shell beli botol air yang best tu..
best sebab bila tonggengkan dia xtumpah

then bawa balik rumah..kami makan biskut cicah milo...wow berselera..diorang ni..
rupa2nya..memang faveret depa..cicah biskut dangan milo ni..

aku pun prepare laa untuk buat sup ayam for dinner...
YaAllah kemain laa budak2 ni nak tolong aku..si kecik Yasmin tu pon nak tolong..memang betoila depa ni anak chef..semua pandai dok dapoq...

tq Sha sebab bagi aku jaga anak hang kurang 5 jam..tapi aku happy
apa salahnya... :)


ni lah mereka..yasmin ain n seera


yasmin..




No comments:

Post a Comment