Sunday, September 9, 2012

Raya di KL - Taman Melati Setapak KL


Hehehe jmpa lg...

Kalu dh dpt update..memang xberenti..
Tp xmau berceloteh..biar gmbar yg cerita segalanya..ahhaksss


ni kamera Lumix...syera "sistarazzi"

haaa ni camera yg memang di tangkap oleh kakcik...
sapa kakcik ada yg x kenal...
nnti aku kenalkan adik beradik aku ek...

ni d suruh oleh mak haku..
mama: cium dahi..cium dahi
along: ha oooo booleehh
aku : hahahaha (mcm gergasi)

ni nk buat kad raya taon depan hehhe
ni blom ready agi..si syera candid...apa yg aku bincangkan pon tak tau...
haaa ni la kuarge aku..
blkang kiri : kakcik ( #3), Niniey, #2, Nad( mestila #1), Along (somi haku hahaha)
depan kiri : Syera (#4), Abahanda En Rasidoun, Mamaanda Pn Zainun, Shahrayen (#5)


Sekian..hehehe

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment