Sunday, September 9, 2012

Family Palong

Haa ni 1st time beraya sebagai isteri n dan Umi kepada anak2 suami aku ni..xda la stress sgt..biasa2 je... b4 raya memang la dok pikir hal kesempurnaan je......tp bila dh tiba ms alhamdulillah..bersederhana lagi lebih dituntut..
Xbyk pon gmbr yg kami amek..
Ada cikit2 kadang anak teruna aku Ijat yg tangkapkan..ada yg laki aku tgkapkan..ikuk de (campur klate skit) bakpo xleh ko??? Нaнaɑº°˚нaнaɑº°˚


khaleef dan fendi
dah becar hero2 maklong ni :)
haa ni masih hot lagi...
mama pon hot baby pon ho bam bam bam
Nur Alisha Umairah
merah bam bam
kepenatan ronda2 beraya
baru dapat tangkap gmbar bersama
hmmm anak teruna capture
haa ni lah ank teruna...yg pose macho katanye

hehheee ni la hero sorang lagi adik si khaleef ni nama dia upin
bukan bukan bukan
nama saya Ahmad Danish El- Mirza  laa mak long...
 a
haaa ni lah keluarga sebelah Along meh aku kenal kan...
belakang kiri: ija (adik Along #5),maira,faez (hubby ija), shamsul (adik Along #4 masih solo), ezam (adik #2, aju (wife ezam), ct (#3) n fauzan (hubby ct), Along dan tentu sebelah dia HAKU..hehhehe
yang duduk kat sofa kiri : Alap (#6) Ayah Mertuaku (Atuk Samah), Mak Mertuaku ( Wan Normah) dan Id (adik Along yg last  n manja tp macho man #7)
yg dok kat lantai kiri: fendi (anak ezam n aju) khaleef ( anak ct n fauzan), ijat (anak teruna Along)
tiada dalam gambar : kak yong (anak dara Along, beraya sebelah "sana")
hehehe sweet la moment ni


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment