Thursday, January 12, 2012

imbauan 11.11.11

tarikh cun kan uols..tarikh ni juga pada mulanya kami set nk wat nikah tp atas sebab tertentu makanya tak jadi...jadi la 12.11.11 to masih tarikh sejuk tu..dengan izin Allah biarlah hingga ke akhir hayat...
layan la gambar di sebalik tadbir AJL eh bukan majlis kahwen Siti Nadiya dan Khairul..sapa tu??? artis berkahwin dgn pemain bola sepak ke? ke pelakon yg khawini laki org eh tidah mngarut semua itu..::dishhhh::
hehhe saja mengarut2...nk kejar pos entry ni b4 pukul 12mlm/pg ni
silala layan gambar

11.11.2011
sebenarnya banyak lagi aktiviti kami, mereka n semua yg terlibat pada hari tu tapi tau jelaa xda sapa nk ambil gambar..























 malam hari siapkan pelamin, pintu gerbang setup meja

yg buat pelamin ti my bff masa kolej, aku draft dia ckp boleh buat then aku beli barang yg kurang dari 200 pelamin aku ni..

10.11.11 aku dah berinai dah, xda majlis pon thankz to my opiz mate Ms Janet yg sponsor inai hehehe
orang lain cakap dah ok dah color tu...



tapi aku ni tamaks nak kan juga color ni merah hitam, jadi aku pelekoh cousin Ernie a.k.a Mama Najibah
tgk kaki kiri cousin aku ni, byk corak kan...
sat lagi aku habaq cerita lawak pasal corak2 itu

abaikan background, masa ni kami berkampung kat dewan
tgkla gaya aku ni..masa ni xsilap pukul 12.00
masa ni juga aku tersedar road signage tak p tampal lagi..alhamdulillah kawan2 skolah aku tolong..haa mcm mana kesah nyer...malas nk kenang tapi terima kasih kawan kawan...cayang korang laa
.....

sebelum boh inai ni..cousin aku sorang ni nama Ernie kami memang rapit(rapat) dari kecil lagi.

erni: uni nk corak mcmana kat kaki..memandangkan kat dewan tu tak da kertas n pen, dia pon lukis terus kat kaki dgn bermacam2 corak..
(walau pun amatur tapi ada seni juga la kan ernie ni..memandangkan DIY concept..haa hambek ko)
aku: uni nk corak wave2 yg ada titik2 ni laa...
erni: halamak ni erni takut nk buat kat kaki org sat lagi herot petot (senget-benget)
aku: laaa yg hang suh aku pilih corak tadi pasai apa...dah mcm katalog hang punya kaki, last2 hang kata xreti buat  *L* ???
erni: dgn rasa x bersalah dia cuma gelak
aku: buat line keliling kaki je laa...
erni: (masih wat muka selamba) ok..
hahhhahha

lawak ke tak?


No comments:

Post a Comment