Monday, February 28, 2011

gmbar2 di kejadian2 sepanjang februari

yang ini masa bday aku...org yg terlibat dlm "penculikan" aku adala diaorg ni lah..
bawa aku p kdai makan lak tu..mana la aku ni nk tau kejap2 lagi ada bday party for aku...jadi aku bantai makan, kena2 steak aku besar la juga,maggo juice yg sedap,pekat melekat kat kerongkong ni...siap roket potato ija lagi..
ada lagi gmba selepas kejadian ini...korang scroll ke cari laa ek...malas plak aku nk copy link
******************

Ni kesah lain plak..ni masa kenduri abg yazid n uni amalina..kami semua sedara mara from penang berkumpul kat masjid apa ek tak ingat plak nama masjid tu..
dok tgu pakcik aku 2 org dgn famili masing tak sampai2 lagi..lagi pon jam tak time lagi nk b berarak masuk dewan huhuuu...

bnyak lg gmbar2 dia org nih..tapi ni je la yg aku tolong korang editkan..tak dayo acik dah haa...tgk la cousin2, nieces aku pakcik n makcik riuh rendah dlm dewan..lama tak berkumpul...sekalu jumpa kat majlis org pon...jadiiikkkk =)

No comments:

Post a Comment