Monday, February 28, 2011

februari akan pergi

kan baru ni aku cakap banyak perkara terjadi pada bulan februari antaranya:-

p konsert fracesca peters @ IB: 5.2.2011




lagi gmbar kat blog my sista


cousin aku kahwin: 5/2/2011




hahaa ni kejadian paling besar sekali adalah birthday aku:-








wahhh dasat dasat...sambut birthday kat dewan siap ada band lagi nyayi lagu birthday kat aku ala2 pop yeh yeh...mau tak nyer humur aku dah tiga puloh taon..tu yg sakan celebrate tu kot hahhaa....gumbira la juga..SUMPAH aku tak tau ada perancangan licik di situ...terharu la sketika dgn idea adik2 aku ni berkomplot juga dgn bapak aku, mak n makcik aku n tak lupa juga BFF aku yg pandai2 kidnap aku p kg baru kan pastu tutup mata aku mcm nk muhuntah kepeningan...anyway tq korang i love u ols laa...n my love also to tunang aku yg bertukar jadi kek sebagai penganti diri..sedap kek tu..hhuuhuuhuuh
cerita birthday aku ada sambungan al maklum 30 taon kan....gmbar tak upload lg, al kesah budak opis wat kezutan..waahhh gitu!!!
lagi gmbar kat blog niniey @ ninieythumblr


No comments:

Post a Comment