Thursday, March 29, 2012

Khamis datang lagi!!!

Assalamualaikum...uols
Nmpak sgt xda idea nk buat tajuk...hahahahh
Apa perasaan uolss pada ari khamis ni..
Maksud kawe mood uolss??? Haaa ni mesti ada yg xsbr nk tgu MJ kan...tp itu bkn persoalannya...
Mcm ni nk citer sikit kat uoLss pasal perasaan aku ni yg bercampur baur ni...
Meh kawe ghoyak...situasi;-
Sesiapa yg baru mndirikan umh tgga mesti mgharapkan kehadiran insan baru iaitu baby...sama gak mcm aku nih.
Tp kes aku ni..sejak kawen peot/period/menstruasi dah xtau tugas nya..maksud aku dia(peot) ni dh wat hal...suka2 hati nk mai..suka2 hati xmai...
Kronologi:
Kawen : 12.11.2011
Peot: 21.11.2011-27.11.2011
Peot:31.1.2012-5.2.2012
Peot:26.3.2012-28.3.2012 (tp dia mai runcit2 n darah tu warna lite merah,ada dark coklat, arini dah warna pink2) :::leh plak dia tukar kaler housing!!! Hahhahahha
Hmmm itu la...confuse juga ni..org lain runsing nk msk apa..nk pakai baju apa..runsing itulaa ini laa...aku plak dok runsing hal peot ni yg tetiba xmenentu
Pernahla berbual dgn mama aku ni:
M: kamu tak period lg nadiya?
A:blom ma...perubahan hormon lg kot..
M: brpa byk kali daa nk ubh hormon???
A:entah..
M:hmm bdn kamu tekejut kot...tiba2 ada benda baru dlm tubuh
A:hahhhaha
M: 1st time dulu tkejut..yela juga...ni "dah brpa kali dh kot"...dok tekejut lg ka?
A: gelak besar hahahahHAHahHAHah smbil tersipu malu
Byk persoalan yg berada di minda...byk tanda tya dan juga kata kerja(selit lagu Najwa Latip skt)...
Hmm confuse laa..uolss rasa patut p cek doktor ke tgu dulu...
Nk jmpa doktor malu...hmmmm
Apa advise uolsss tglkan kat komen ek..
Bye uolss
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment