Thursday, February 2, 2012

happy birthday to mee..

haaa dah 31 tahun i ni tau uols..
dulu masa 17 thn..dok bygkan mcm lama lagi nk  umur 40..tup tap tup tap tahun ni dah 31 lagi 9 tahun kalau pjg umur dh 40 tahun uolss..
en hubby tak sambut birthday kiter..dia wish je dari jaoh..tapi appreciate gak laa..dia nk juga wish tpat kul 12...ok la tu b..ingat bday kita pon alhamdulillah..tq..
bff pon ada yg sms n wish kat fb, makcik2 sedara mara sepupu sepapat pun ingat la bday aku this year kot!!
kawan2 kat opis ada yg siap bawa kek kebetulan (aku tumpang sekaki) juga..hehhe
tq semua..
mlm tu my bff Noreen bawa aku makan kat Ayers Rock @ wangsa delima wangsa maju, dekat ngan wangsa walk, senerai dgn restoren cheng ho (amy search punya) tu..haa restorang ayers tu dulu nyer studio cafe milik zahid AF n ex-gf dia Nita ahhakz..
then 2 hari selepas tu aku p lagi sana memandangkan adik aku nk belanja sempena bday aku ni haa..
gambar tak transfer lg, nnti wat entry baru ek khas gmbar mknan kat ayers..
total time aku p Ayer ni 3x dah..lamb berger dia sedap aummm....

No comments:

Post a Comment