Friday, December 30, 2011

anak dara vs anak teruna ku

ada yg tak tau ada yg tau..aku ni ada anak instant sepasang, jadi sebelum merasa mengandung n melahirkan, dah ada penyeri hidup aku yg memanggil aku UMMI,
masa aku kenal Along dulu aku dh kenal kot depa ni since yang sulong tu umur 5 thun skang ni dah anak dara tau uolss...and yg boy 3 thun (apa korang pk) haaa ye la tu buy 1 get 2 free laa ek..hehhee
nama dia syafeeqa jadi family2 depa sedari dolu2 panggil dia kak yong,
adik dia izzat a.k.a ijat..
syukur sgt depa dapat terima aku sebagai ummi depa, aku pun bersyukur juga aku syg anak2 aku ni..
tgk la keletah dia org...masa bawa dia org p balik kampung Along @ Palong
aku plak p ajar depa #TDDMKA (tangan di dada, mata keatas) sudahnya budak2 ni posing semua buat #TDDMKA, asal aku cakap je memuji diri sendiri ker, depa wat lagi..padan muka sendiri pm ajar ajaran sesat ni...hehhhee
layan picca
.
.
.
.
 ni ok lagi...

tgk tgk jap lagi...
.
.
.

haaaa

lg...

TDDMKA
kak yong pon sama

haa tgk tuuu

No comments:

Post a Comment