Saturday, August 7, 2010

ishhh geram...mkn buah langsat plak

mcm best jer n3 ni..bukan sakit hati buatan org, buatan sendiri..
2 mlm dah aku lmbat dtg keje, jem gila la kat mrr2, asyik accident je..yg best accident 1 jer..yg slow mellow keta yg tak de kaitan..kalau di cakapkan..oh..biasala prihatin..
jd aku ni amek keputusan naik Max Hiway..memang ah jauh tp tembus terus kt sepital..

5.8 mlm..jem start dari umah lg..aku pon p ikut jln genting klng, pastu tgk jem juga..nasib gps kepala otak aku ni ter on...aku masuk jln setapak..lalu jelatek,ampang hilir,jln tun razak terus ke max...tu smpai 1/2 jam lewat..nsb laa member syip petang spoting..tq EWAN...

6.8 mlm plak..aku dh termasuk kat MRR2, dari 7.50pm sampai je ulu klang dh slow.. aku dok kat atas jln..gerak mcm siput tu smpai 8.30pm baru smpai kat keramat..yg boleh aku guna jln mcm semalam nk cilok p Max higway..ni ngam2 9.05 pm aku nmpak dah hspital, memandang kat MAX highway ni aku tak biasa guna..so agak kerow skit mata ni..aku termasuk smpang 1st yg tulis park n ride..haaa hamek ko...aku dh termasuk cyberjaya...aku naik balik kononnya opposite jln max tu..then aku leh u-turn kat depan2 tu..last2 jln tu kuar p jln ke shah alam..nk tau..aku smlm TERSESAT smpai PUTRA Heights kat USJ tu..then..aku prasan jln tu coz ms nk antar ija (bakal ipar) p Uitm...huwaaaa nangis siot aku dlm keta..dh la jauh, myk 2 takuk, duit ada 15rgt jer..entah brapa tol lak kena bayar nih..jap kak janet tepon smbung ngan cousin dia yg driver teksi tu..nsb..juga ada yg tolong..tp tak leh membantu juga coz aku dh terjauh sgt..

En Tunang ni pon heran kenapa x smpai2 lg..nsb dia teragak nk tepon aku.....
hmm biasa laa dia kalu dgr citer2 mcm ni..ni cepat naik hangin eh...tp nsb juga la dia bg tau yg jln tu kalu uturn balik leh tembus nilai semban..n memang ada exit putrajaya, tp dia ckp..tmbus dengkil cyber la hapa laa...aku dh kusut..
hmm..aku ikut laa exit nilai..ambik ko 10.30 aku smpai opis..140 la aku smlm..tak pk apa dah pk nk smapi opis je..ni nasib baik kak janet..tunggu tq kak..
TOBAT TAK IKUT MAX DAH...serik dooo

No comments:

Post a Comment