Saturday, April 17, 2010

berangan dan terus berangan

aku dik tgk blog2...brides to be ni kan..buat aku lg berangan berangan berangan..ni ada a few la nk share dgn korang semua yg tiba2 plan nk wat sendiri nih...sememang nyer mak aku ni tukang wat bunga n pelamin dari adik2 dia, adik2 ipar dia,sepupu belah dia n abah sedaram mara yg perlukan sentuhan dia tu..hingga la ke ank2 sedara dia...jd tak de la masalah..untuk aku blajar wat reben ker..pintal besi wat bunga dip tu ker (mentah agi) dll..so tgk laa apa yg aku angan kan!!!!


haaaa ni plak tq tag yg aku wat kat Photoscape...ala hentam2 jerk...komen la ek..nanti le ubah suai agi..hehhhee

ni aku tgk idea org lain wat kad jemputan...ye tak ye gak..org terima kad kiter ni akan buang jua akhirnya, jd untuk tidak ada pembaziran ini la langkah yg bijak I amek..hehhheee


haaa ni best...memang dah plan nk bagi benda nih..tp bila p Lovely Lace ...mak ai mahal tu..ni nk try wat sendiri...mybe murah lg....hehhee

No comments:

Post a Comment